GIỚI THIỆU

CHÀO MỪNG BẠN ĐẾN VỚI CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ CTV

Công ty Cổ phần Đầu tư CTV chuyên phân phối các sản phẩm dầu mỡ công nghiệp của các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu như Shell, Castrol, Total, Caltex, Mobil, VBC,… Ngoài ra CTV còn cung cấp máy móc, thiết bị, phụ tùng công nghiệp,… Sản phẩm của chúng tôi đáp ứng mọi nhu cầu của các nhà mày xí nghiệp thuộc tất cả các lĩnh vực như Xây dựng, Gia công kim loại, Hóa chất, Dệt may,…

Chúng tôi vinh dự được Quý khách hàng, nhà sản xuất trong và ngoài nước tin tưởng lựa chọn làm nhà cung cấp trang thiết bị, vật tư phục vụ các ngành công nghiệp. Với những sản phẩm chất lượng cao đạt tiêu chuẩn quốc tế, giá cạnh tranh và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, cầu thị - lắng nghe và cải tiến liên tục. Luôn đặt sự hài lòng của khách hàng là trên hết, uy tín là hàng đầu. Chúng tôi cam kết làm hài lòng Quý khách hàng!

Địa chỉ: Số 8, Ngách 111, Ngõ Gốc Đề, P.Hoàng Văn Thụ, Q.Hoàng Mai, Hà Nội. Điện thoại: (0242)320 4555 - Fax: (0243)320 4554 - Email: daumaycongnghiep2010@gmail.com - Hotline: 0978.54.21.21

> How to Outsource Customer Care Effectively

How to Outsource Customer Care Effectively

If it’s to answer questions from customers, helping with returns or product support many companies outsource parts or all of their CS. This allows them to grow without the cost of hiring new reps or upgrading their infrastructure, which could take time to implement.

It is essential to choose an experienced and reliable company to provide a consistent and smooth experience for your customers. Choose an agency that has a proven track-record, a list of past clients, and tried-and-tested processes. Be wary of companies that advertise too-good-to be-true prices, as they might hire cheap agents who will degrade your support.

Take into consideration the expertise of your outsourcing partner in the industry and their experience with local regulations to avoid issues. Also, if the company has multiple channels (phone support, chat and email) ensure that the provider has experience working across these channels. This will help you save money and headaches in the near future.

A reputable outsourcing partner can quickly increase staff when demand increases, so you do not have to wait around to provide customers with assistance. They can also reduce staff if they see a decline in customer inquiries, allowing you to maintain your bottom line without having to sacrifice service. In the ideal scenario, your service provider will analyze and collect information from each interaction to determine the most common issues that may arise. This data can be used to automate responses or surface knowledge base articles and even provide suggestions on how to best address a particular problem. This will enable your agents to provide more personalised and efficient assistance to every customer.

https://ndcwireless.com/generated-post/


Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *

Liên hệ nhanh